Monique Delsink
Monique Delsink is een onderneemster met een marketing- en communicatieachtergrond. Na haar studie heeft ze jarenlange ervaring opgedaan binnen de corporate wereld, waaronder als productmanager voor het merk Evian (Danone).
In 2006 zette ze de stap naar het ondernemerschap door mede-eigenaar te worden van een arbodienst. Onder haar leiding groeide het bedrijf binnen tien jaar tot een succesvolle, innovatieve en winstgevende dienstverlenende organisatie. In 2016 verkocht zij het bedrijf aan een private equity partij, omdat zij haar eigen pad met nieuwe ambities weer wilde volgen.
Na de verkoop schreef zij het boek “Verkoopgeluk” over het ‘verkoopklaar maken van je organisatie’, met als focus hoe je nu al waarde kunt creëren wanneer je je bedrijf in de toekomst wilt overdragen. Zij geeft hierover lezingen en adviseert ondernemers met haar eigen praktische tools, inzichten en hands-on mentaliteit. Zij heeft niet alleen oog voor alle zakelijke aspecten, maar zeker ook de persoonlijke kant van het ondernemerschap. Meer informatie vind je op de website www.verkoopgeluk.nl
Als lid van de Raad van toezicht is zij daarnaast nauw betrokken bij Startup Nijmegen om startende ondernemers te begeleiden naar een volgende fase en bij Stichting Vierdaagsefeesten (Nijmegen).

Monique Delsink
Marketing en communicatie entrepreneur